loading...
بازی های روز دنیا | دانلود بازی | اخبار بازی | ترینر و تریلر | کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 580 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Call Of Duty 1 برای کامپیوتر

 

بازی Call Of Duty 1 جزو پر فروش ترین ها و محبوب ترین بازی های اکشن محسوب می شود. به همین دلیل صمیم گرفتیم نسخه اول از سری بازی Call Of Duty یا ندای وظیفه را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . این شماره و عنوان آغازگر سری محبوب و قدرتمند بازی Call Of Duty 1 است که جزو پرفروشترین عناوین اکشن محسوب می شود .

علی بازدید : 522 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call Of Duty 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Call Of Duty 2 برای کامپیوتر

نسخه کم حجم شده

 

بازی Call Of Duty 2 جزو پر فروش ترین ها و محبوب ترین بازی های اکشن محسوب می شود. سری بازی های بازی Call Of Duty از محبوبترین عنوانهای اکشن اول شخص محسوب می شود که تاکنون شماره های متعددی از آن روانه بازار شده است . امرور تصمیم گرفتیم بازی Call Of Duty 2 را که یک سکوی پرتاب و معرفی قدرتمند برای بازی Call Of Duty  محسوب می شد را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم .

علی بازدید : 324 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Citadels 2013 برای PC

 

دانلود بازی Citadels 2013 برای کامپیوتر

| نسخه کامل FLT |

 

بازی Citadels یک بازی جدید و اعتیاد آور در سبک اکشن و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Games Distillery s.r.o ساخته و توسط شرکت bitComposer Games عرضه شده است .در بازی Citadels داستان فردی با نام پادشاه آرتور روایت میشود که ارتشی بزرگ در مقابل قلعه او قرار گرفته است برای حمله به پادشاه و … . در بازی  Citadels همه چیز به شما بستگی دارد تمام اتفاق هایی که برای پادشاه آرتور میافتد .

علی بازدید : 441 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای PC

 

دانلود بازی Call of Juarez Gunslinger برای کامپیوتر

 نسخه کم حجم BlackBox بازی

 

بازی Call of Juarez از محبوبترین سری بازیهای اکشن چند سال اخیر است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۷ توسط کمپانی محبوب یوبی سافت روانه بازار شد .  بازی Call of Juarez در نسخه اول خود توانست با احیای سبک وسترن در بازیهای رایانه ای عنوانی با صحنه های اکشن نفس گیر و سراسر هیجان را وارد بازار کند و طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند .

علی بازدید : 459 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر

دانلود بازی رزیدنت اویل ۴ نسخه کم حجم

 

بازی Resident Evil 4 یک بازی اکشن در ژانر ترسناک است که نسخه های زیادی از ان به دلیل محبوبیتش ساخته شده است. سری بازی Resident Evil از اولین بازیهای ترساکی بودند که وارد دنیای بازی های رایانه ای شدند و توانستند با داستانی قوی و گیم پلی و گرافیکی منحصر به فرد به یکی از بهترین ها در سبک خود مبدل شوند . امروز تصمیم گرفتیم نسخه چهارم بازی رزیدنت اویل را یعنی بازی Resident Evil 4 برای دانلود قرار دهیم که اولین نسخه از این بازی بر روی PS2 بود و از لحاظ گرافیکی بسیار بهتر از نسخه های قبل شده بود .

علی بازدید : 352 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

 

دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

نسخه کم حجم Black Box |

 

Company of Heroes 2 یک بازی جدید در سبک اکشن استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت SEGA ساخته و توسط شرکت Relic Entertainment برای پلتفرم PC عرضه شده است . داستان بازی همانند نسخه اول این بازی در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است. بازی Company of Heroes 2 در سال ۱۹۴۱ پیگیری می شود جاییکه جنگ جهانی دوم انجام می شود در این جنگ بیش از ۱۴ میلیون نفر از ارتش تلفات می بیند و شما فرمانده ارتش قرمز سوویت هستید و… .

علی بازدید : 612 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition 2013 برای PC

 

دانلود بازی Mortal Kombat Komplete Edition 2013 برای کامپیوتر

نسخه کرک شده FLT  با فرمت ISO

نسخه کم حجم BlackBox اضافه شد …

 

 

بازی Mortal Kombat Komplete Edition جدیدترین نسخه و در اصل نسخه نهم بازی مورتال کمبات می باشد که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر منتشر شده است. بازی Mortal Kombat Komplete Edition توسط استودیو NetherRealm Studios ساخته شده و سپس کمپانی Warner Bros. Interactive آن را منتشر نموده است. سازندگان بازی با شکست بازی Mortal Kombat vs. DC Unversed تصمیم گرفتند که نسخه جدید این سری از بازی ها را با استفاده از المان ها موفقیت آمیز نسخه های کلاسیک بسازند. از نمایش های اولیه کاملا مشخص شد که این بازی قصد دارد تا ناکامی های گذشته خود را جبران کند و دوباره به دوران اوج خود بازگردد.

علی بازدید : 402 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Resident Evil 5 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Resident Evil 5 برای کامپیوتر

 

بازی Resident Evil 5 عنوان نسخه پنجم بازی رزیدنت اویل و یکی از موفق ترین نسخه های این سری می باشد.  سری بازی های Resident Evil از محبوبترین بازیهای ترسناک و اکشن است که تاکنون ۶ نسخه اصلی و چند نسخه فرعی از آن برای پلتفرمهای مختلف از سوی کمپانی کپکام روانه بازار شده که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد . در بازی Resident Evil 5 داستان منطقه ای در غرب آفریقا روایت می شود که ویروس عجیب و خطرناکی در آنجا گزارش شده و کریس ردفیلد از سوی دولت آمریکا برای رسیدگی و بررسی وضعیت به منطقه اعزام می شود اما پس از مدتی گشت و گذار با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو میشود که جان او را به خطر می اندازد .

علی بازدید : 1575 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی God of War II نسخه کم حجم برای PC

 

دانلود بازی God of War II نسخه کم حجم برای PC

 

بازی God of War  یا خدای جنگ یکی از محبوبترین بازیهای کنسول پلی استیشن می باشد که تاکنون ۴ نسخه مختلف از آن به صورت انحصاری برای پلی استیشن عرضه شده و یکی از بهترین عناوین این کنسول محسوب میشود . تنها نسخه ای از بازی God of War که برای کامپیوتر عرضه شد نسخه دوم آن بود که آنرا بصورت فوق فشرده برای دانلود قرار دادیم . در بازی God of War II  ادامه داستان بازی God of War I روایت می شود . جایی که کراتوس به خدای جنگ تبدیل شده و قدرت زیاد باعث طغیان او شده و در به همراه سپاهش در حال ویرانی یونان است . اینجاست که آتنا وارد میدان میشود و او را از سمت خدایی عزل میکند و زئوس هم به مجسمه ای عظیم جان میدهد تا کار کراتوس را برای همیشه تمام کند . اما کراتوس او را شکست میدهد و …

علی بازدید : 287 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Zombie Driver برای PC

 

دانلود بازی Zombie Driver برای PC

 

بازی Zombie Driver یکی از بازی های اکشن زامبی کشی به همراه اتومبیلرانی است که با نوآوری فراوان روانه بازار شده و از جذابیت زیادی برخوردار است . در  بازی Zombie Driver همانطور که از نام آن پیداست باید در یک شهر پر از زامبی ماشین سواری کنید و با ماشینی که در اختیار دارید زامبیها را به بدترین شکل ممکن نابود نمایید . ماشینهای سنگین و نیمه سنگین متنوعی در  بازی Zombie Driver وجود دارند که با پیشروی در بازی میتوانید به آنها دسترسی پیدا نمایید .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1338
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 544
  • بازدید ماه : 3,946
  • بازدید سال : 30,840
  • بازدید کلی : 307,432