loading...
بازی های روز دنیا | دانلود بازی | اخبار بازی | ترینر و تریلر | کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 324 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Citadels 2013 برای PC

 

دانلود بازی Citadels 2013 برای کامپیوتر

| نسخه کامل FLT |

 

بازی Citadels یک بازی جدید و اعتیاد آور در سبک اکشن و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Games Distillery s.r.o ساخته و توسط شرکت bitComposer Games عرضه شده است .در بازی Citadels داستان فردی با نام پادشاه آرتور روایت میشود که ارتشی بزرگ در مقابل قلعه او قرار گرفته است برای حمله به پادشاه و … . در بازی  Citadels همه چیز به شما بستگی دارد تمام اتفاق هایی که برای پادشاه آرتور میافتد .

علی بازدید : 352 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

 

دانلود بازی Company of Heroes 2 برای PC

نسخه کم حجم Black Box |

 

Company of Heroes 2 یک بازی جدید در سبک اکشن استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت SEGA ساخته و توسط شرکت Relic Entertainment برای پلتفرم PC عرضه شده است . داستان بازی همانند نسخه اول این بازی در دوران جنگ جهانی اتفاق می افتد.البته در این نسخه ارتش روسیه نیز به نژاد های قابل بازی بازی اضافه شده است. بازی Company of Heroes 2 در سال ۱۹۴۱ پیگیری می شود جاییکه جنگ جهانی دوم انجام می شود در این جنگ بیش از ۱۴ میلیون نفر از ارتش تلفات می بیند و شما فرمانده ارتش قرمز سوویت هستید و… .

علی بازدید : 287 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Zombie Driver برای PC

 

دانلود بازی Zombie Driver برای PC

 

بازی Zombie Driver یکی از بازی های اکشن زامبی کشی به همراه اتومبیلرانی است که با نوآوری فراوان روانه بازار شده و از جذابیت زیادی برخوردار است . در  بازی Zombie Driver همانطور که از نام آن پیداست باید در یک شهر پر از زامبی ماشین سواری کنید و با ماشینی که در اختیار دارید زامبیها را به بدترین شکل ممکن نابود نمایید . ماشینهای سنگین و نیمه سنگین متنوعی در  بازی Zombie Driver وجود دارند که با پیشروی در بازی میتوانید به آنها دسترسی پیدا نمایید .

علی بازدید : 331 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Total War Rome II برای PC

دانلود بازی Total War Rome II برای کامپیوتر

بازی توتال وار روم ۲

| نسخه Reloaded |

 

Total War Rome II نسخه جدید بازی Total War است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Creative Assembly ساخته و توسط کمپانی Sega انحصارا برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. بازی Total War Rome II بر خلاف تمام عناوین قبلی توتال وار دارای داستانی به مرابط قویتر و پر جزئیات تر می باشد .در این بازی میتوان به یکی از شخصیتهای تاثیر گذار داستانی به نام Hannibal اشاره کرد. زمانی که سنا در حال بررسی موقعیت هانیبال است و همه فکر میکنند که او از چه راهی به رم حمله میکند ، اون از سختترین و غیر قابل تصور ترین راه ممکن در حال نزدیک شدن به رم است تا نامش را برای همیشه در تاریخ ثبت کند.

علی بازدید : 240 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی The Banner Saga برای PC

 

دانلود بازی The Banner Saga برای کامپیوتر

| نسخه RELOADED |

 

The Banner Saga یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی مهیج دوران باشکوه وایکینگ را  برایتان تداعی خواهند کرد به طوری که با پیش روی در بازی افراد محبوبتان را از سرزمین های مختلف جمع آوری کرده و از سرزمین تان که مورد هجوم بیگانگان شده است حمایت کنید. شخصیت ها و گفتگوهای حین بازی The Banner Saga در روند بازی تاثیر خواهند گذاشت.

محیط زیبایی در بازی وجود دارد که در مراحل مختلف از آنها عبور خواهید کرد. بیست و پنج شخصیت مختلف از جمله انسان و غول ها میشود که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارا میباشند. هم اکنون می توانید بازی The Banner Saga را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

علی بازدید : 176 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Fortix 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Fortix 2 برای کامپیوتر

 

Fortix 2 یک بازی جدید در سبک استراتژیک و دفاع از قلعه است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی فوق العاده زیبا وظیفه شما نگهبانی از برجک های دفاعی قلعه خواهد بود. در حالی که هیولاها در حال پیش روی به قلعه های مختلف شما هستند و برج به برج در حال تسخیر سرزمینتان هستند. باید با این عوامل مبارزه کرده و قلعه خود را سر پا نگه دارید. استفاده از استراتژی های حیله گرانه و درست در مراحل پر پیچ و خم بازی رمز موفقیت شما خواهد بود. شما در بازی به عنوان تنها شوالیه سرزمین باید با این آلودگی ها مبارزه کنید.

در بازی ۳۰ سطح مختلف از بازی وجود دارد و ساعت شما را سرگرم خواهد نمود. با پیشروی در بازی سرزمین های جدیدی باز خواهد شد که باید آنها را کشف کنید. هم اکنون می توانید بازی Fortix 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

علی بازدید : 565 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

warcraft 3 frozen throne دانلود بازی وارکرافت Warcraft 3 Frozen Throne

Warcraft 3 Frozen Throne PC Game

Warcraft 3 The Frozen Throne یکی از بهترین بازی های ساخته‌ی شرکت بزرگ Blizzard Entertainment است که همیشه در لیست برترین بازی های سبک استراتژی در رتبه های بالا قرار می گیرد. این نسخه از بازی وارکرافت که در سال 2003 و به زبان های مختلف در سراسر جهان منتشر شد، به هر یک از نژادهای قابل بازی یک واحد جدید اضافه می کرد. این پک همچنین دو نژاد کمکی جدید، چهار مرحله برای قسمت داستانی، 5 قهرمان دیگر، قابلیت ساخت فروشگاه و چندین و چند تغییر کوچک و بزرگ را نیز در بر داشت. یکی دیگر از اضافات این بود که واحد های دریایی بازی دوباره از نو معرفی شدند؛ درست است که آن ها در نسخه دوم هم حضور داشتند ولی در نسخه قبل از The Frozen Throne حذف شده بودند که دوباره شاهد بازگشت آن ها هستیم.

در قسمت Campaign می توان از بین نژاد های الف های شب رو، انسان، الف های نجیب زاده، لشگر مردگان و  Orc ها یکی را انتخاب کرد و داستان بازی را پیش برد. البته در صورتی که Orc ها را انتخاب کنید شاهد داستان جداگانه ای خواهید بود که ربطی به داستان اصلی ندارد. همچنین عناصر نقش آفرینی در آن بیش از عناصر یک بازی استراتژی همزمان است. برای Warcraft 3 The Frozen Throne پچ ها و آپدیت های مختلفی ارائه شده و به راحتی می توان بازی را بی نقص خطاب کرد. علاوه بر بخش تک نفره، بخش چند نفره فوق العاده قوی هم در بازی تدارک دیده شده است که بسیار معتاد کننده است. بازی وارکرافت 3 یک پکیج کامل از یک بازی استراتژی، نقش آفرینی و چند نفره است که مانند دیگر بازی های Blizzard، از داستان زیبایی هم بهره می برد. لازم به ذکر است با نصب این نسخه می توانید نسخه Reign of Chaos را نیز تجربه کنید.

علی بازدید : 357 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD و Stronghold Crusader HD برای PC

 

دانلود بازی جنگ های صلیبی Stronghold HD  و Stronghold Crusader HD

با کرک TinyISO


2 نسخه ی جدید از سری بازی Stronghold که برای اولین بار با گرافیکی بسیار بالا و HD توسط استودیو بازی سازی Firefly Studios عرضه شده اند. همان طور که میدانید بازی جنگ های صلیبی زیبا و پرطرفدار عمدتاً به پیروزی و برتری نظامی در جنگ های قرون وسطی متمرکز است و کار انفرادی و انجام حملات بی فکر در آن باعث شکست خواهد شد. بازی Stronghold شامل ۲۱ مرحله می باشد و موقعیت خوبی برای سنجیدن قدرت فکر و تمرکز شماست.

مراحلی نظیر شکستن محاصره ها ، به اسارت درآوردن سربازان دشمن و بیگاری کشیدن از آنها برای استخراج طلای بیشتر و در نتیجه پول بیشتر برای خرید وسایل جنگی و همچنین جلوگیری از هجوم دشمنان.اینبار این سری بازی جنگ های صلیبی را با گرافیک بسیار قابل توجه و به صورت HD تجربه خواهید کرد که خود به تنها بر جزابیت این بازی بسیار افزوده است. هم اکنون می توانید بازی جنگ های صلیبی یا بازی Stronghold را از یاس دانلود دریافت فرمایید.

 

ویژگی های جدید بازی جنگ های صلیبی Stronghold:

-      محاصرات شبانه و اضافه کردن یک بعد جدید به امتیازات موجود در بازی Stronghold
-      بهبود و دقت بیشتر در طراحی ساختمان به همراه ارایه جلوه های طبیعی تر در طراحی قلعه و روستا
-      استفاده از تکنولوژی های گرافیکی بالا در خلق شخصیت های بازی
-     داستان گونه بودن بازی جهت افزایش هرچه بیشتر جذابیت بازی
-      محاصره کردن قلعه بازیکنان دیگر و یا دفاع از خود در حالت های مختلف طراحی شده برای اجرای بازی به صورت آنلاین
-      رجوع مجدد به صفحات تاریخی جهت واقعی تر شدن محاصره ها

علی بازدید : 315 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی iBomber Attack 2013 نسخه کم حجم شده برای PC

 

دانلود بازی iBomber Attack 2013 نسخه فشرده و کم حجم برای PC

حجم ۸۴۰ فقط ۱۴۸ مگا بایت

 

بازی iBomber Attack 2013 یکی از بازی های مشهور و پرطرفدار پلتفرم های آندروید و آیفون می باشد که به تازگی  برای کامپیوتر منشتر شده است. بازی iBomber Attack یک بازی اکشن و استراتژیک و فوق العاده اعتیادآور در سبک شوتر Shooter می باشد. این بازی برای PC توسط شرکت Chillingo در سال ۲۰۱۳ ساخته و منتشر شد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1338
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 3,970
  • بازدید سال : 30,864
  • بازدید کلی : 307,456