loading...
بازی های روز دنیا | دانلود بازی | اخبار بازی | ترینر و تریلر | کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 5836 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)
رفع تمامی مشکلات بازی Call of Duty Ghosts کال اف دیوتی گوست
رفع تمامی مشکلات بازی Call of Duty Ghosts کال اف دیوتی گوستReviewed by 4654S on Dec 7Rating: 5.0رفع تمامی مشکلات بازی Call of Duty Ghosts کال اف دیوتی گوسترفع تمامی مشکلات بازی Call of Duty Ghosts کال اف دیوتی گوست را می تواینید در این صفحه مشاهده و برطرف کنید .


دوستانی که با بازی Call Of Duty Ghosts مشکل دارند می توانند مشکلاتشان را در این پست برطرف کنند . پس از انتشار بازی کال آف دیوتی گوست مشکلات زیادی برای کاربران که از نسخه کرک شده استفاده می کردند بوجود آمد که بدلیل تقاضای فراوان شما عزیزان بر آن شدیم که تمامی این مشکلات را در این پست معرفی و راه حل رفع این مشکلات را نیز ارایه دهیم . امیدواریم که تمامی مشکلات احتمالی شما با مراجعه به این پست برطرف شود . در ادامه می توانید این مشکلات و راه حل رفع آنها را مشاهده نمایید .

رفع تمامی مشکلات بازی Call of Duty Ghosts کال اف دیوتی گوست
رفع تمامی مشکلات بازی Call of Duty Ghosts کال اف دیوتی گوستReviewed by 4654S on Dec 7Rating: 5.0رفع تمامی مشکلات بازی Call of Duty Ghosts کال اف دیوتی گوسترفع تمامی مشکلات بازی Call of Duty Ghosts کال اف دیوتی گوست را می تواینید در این صفحه مشاهده و برطرف کنید .


دوستانی که با بازی Call Of Duty Ghosts مشکل دارند می توانند مشکلاتشان را در این پست برطرف کنند . پس از انتشار بازی کال آف دیوتی گوست مشکلات زیادی برای کاربران که از نسخه کرک شده استفاده می کردند بوجود آمد که بدلیل تقاضای فراوان شما عزیزان بر آن شدیم که تمامی این مشکلات را در این پست معرفی و راه حل رفع این مشکلات را نیز ارایه دهیم . امیدواریم که تمامی مشکلات احتمالی شما با مراجعه به این پست برطرف شود . در ادامه می توانید این مشکلات و راه حل رفع آنها را مشاهده نمایید .

 


 

 

مشکلات بازی Call Of Duty Ghosys و رفع آنها :

-روش اجرای بازی با Directx 10

ابتدا SDK را دانلود و نصب نمایید .

سپس به پوشه ( System32 ) سیستم عامل خود رفته و فایل dxcpl.exe را جستجو و اجرا کنید . حالا کافیست شما فایل ( iw6sp64_ship.exe ) را انتخاب و مطابق این راهنما تنظیمات را انجام دهید .

 

- مشکل در اجرای بازی با رم کمتر از ۶ گیگابایت

دوستانی که بصورت Single Player بازی می کنند برای رفع این مشکل می توانند فایل RamFix را دانلود و پس از خارج سازی از حالت فشرده در محل نصب بازی کپی کنند .

دوستانی که بصورت MultiPlayer بازی می کنند و از نرم افزار Steam استفاده می کنند می توانند RamFix Steam 006 را دانلود و پس از نصب بازی را شروع کنند . این فایل توسط گروهی زیرزمینی در روسیه هک شده و شما می توانید از آن استفاده کنید . البته برای اینکار احتیاج به ریسک دارید . چون ممکن است در معرض خطراتی مانند هک شدن  قرار بگیرید .

 

- رفع ارور directx encountered an unrecoverable error . check the readme for possible solutions در هنگام اجرای بازی

برای رفع این مشکل تنها کافیست که جدیدترین نسخه DirectX را که در پوشه CommonRedist می باشد نصب و سپس سیستم را restart نمایید اگر مشکل رفع نشد مراحل زیر را دنبال کنید .

ابتدا روی صفحه دسکتاپ کلیک سمت راست ماوس را زده و روی Nvidia Control Panel کلیک کنید . سپس در پنجره باز شده بر روی Manage 3D Setting کلیک کنید ( مانند این تصویر ) . بر روی Program Setting کلیک کنید و با زدن کلیک add فایل ( iw6sp64_ship ) را از داخل پوشه بازی انتخاب نمایید ( مانند این تصویر ) . در قسمت دوم ( High Performance Nvidia Processor ) را انتخاب و Apply کنید . اکنون می توانید از بازی لذت ببرید .

 

- رفع ارور the version of this file is compatible with the version of windows you re running check your computers system information to see whether you need an x86 (32_bit) or x64 (64_bit) version of the program در هنگام اجرای بازی

دوستانی که با این ارور در هنگام اجرای بازی مواجه می شوند از سیستم عامل ویندوز ۳۲ بیت استفاده می کنند و برای رفع این مورد تنها باید سیستم هامل خود را به ۵۴ بیت ارتقا دهید و یا صبر کنند تا راه حل دیگری برای آن پیدا شود

 

- رفع ارور xinput1_3.dll هنگام اجرای بازی

برای رفع این کار کافیست آخرین نسخه نرم افزار DirectX موجود در پوشه CommonRedist را نصب و سیستم را Restart نمایید .

- مشکل لکنت زبان در بازی

برای رفع این مشکل اگر بصورت  بازی Singleplayer می کنید کافیست آخرین نسخه کارت گرافیک سیستمتان را دانلود و نصب نمایید . همچنین می توانید از داخل کنترل پنل ویندوز وارد Device Manager شده و AMD HDMI را غیر فعال کنید .

دوستانی که بصورت Multiplayer بازی می کنند اگر Fraps را فعال نمودید آن را غیر فعال کنید . تنظیمات بازی را اگر روی High قرار داده اید کم کنید .در صورتی که مشکل برطرف نشد تنظبم Texture Filtering بصورت اتوماتیک هم در مواقعی مفید بوده است

 

- رفع مشکل نویزها و نقاط نورانی تاریک

اکر شما از برای اجرای بازی از سیستم SLI استفاده می کنید ممکن است در هنگام بازی و استفاده از صدا خفه کن اسلحه و فیمت های دیگر بازی با این مشکل روبرو شوید . برای رفه این مشکل پیشنهاد ما اینه که از یک کارت گرافیک استفاده کنید و SLI را غیر فعال کنید

 

- رفع مشکل توقف و یا هنگ کردن بازی بصورت تصادفی و یا کرش کردن سیستم

اگر در هنگام بازی بصورت تصادفی بازی متوقف و یا هنگ کرد از جدیدترین نسخه درایور کارت گرافیک Nvidia استفاده کنید که نسخه ۳۳۱.۸۲ می باشد .

 

- رفع مشکل حساسیت ماوس در سیستم عامل ویندوز ۸.۱

برای رفع این مشکل دقت کنید که در کنترل پانل ویندوز و Pointer option قسمت Enhance Pointer Precision تیک نخورده باشد و در صورتی که نرم افزار ماوس را نصب کرده اید Acceleration فعال نباشد .

 

- رفع مشکل سرعت کند در بازی

برای رفع این مشکل شما می توانید جزییات تصویر و گرافیک بازی را کم و یا خاموش کنید . خاموش کردن Tesselation resulting می تواند کمک زیادی به افزایش سرعت بازی بکند .  غیر فعال کردن Depth of Field و Motion Blur نیز بسیار کارساز است . اگر این ۲ راه حل کمکی به شما نکرد می توانید در هنگامی که بازی اجرا شده با زدن کلیک پنجره ویندوز بازی را Minimize کرده و پس از آن کلیک های CTRL + ALT + DEL را باهم فشار داده و وارد Task Manager شوید از منوی بالا Detail را انتخاب کنید . سپس فایل بازی به نام iw6sp64_ship را پیدا کنید . بر روی آن کلیک سمت راست ماوس را زده و وارد Change the preiority شوید و آن را از حالت High به Normal تفییر دهید . کسانی که بصورت مالتی پلیر بازی می کنند فایل iw6mp_ship را باید تغییر دهند و این عمل باعث افزایش سرعت بازی بصوزت آتلاین نیز می شود .

 

رفع ارور ( Direct3DDevice::Present failed (DEVICE REMOVED) : DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG 9 (-2005270523) )

برای رفع این مشکل راه حل زیر پیشنهاد شده است

ابتدا نرم افزار MSI AfterBurner را دانلود و نصب نمایید . سپس در ادامه نصب نرم افزار Riva Tuner را نیز نصب نمایید . سپس نرم افزار AfterBurner را اجرا نمایید . سپس در پایین صفحه نرم افزار بر روی گزینه Setting کلیک کنید . وارد تب General شوید و گزینه های Unlock Voltage Control و unlock Voltage Monitoring را تیک زده و OK کنید . سیستم را restart نمایید . اکنون بدون مشکل بازی را اجرا نمایید . ضمنا آخرین نسخه درایور کارت گرافیک نیز مورد نیاز می باشد .

 

رفع ارور ( bink2w64.dll )

برای رفع این مشکل مراحل زیر را طی کنید .

ارتباط کامپیوتر خود را با اینترنت قطع نمایید . آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید و دوباره بازی را نصب نمایید . سپس بازی را اجرا نمایید اگر مشکل برطرف نشد فایل bink2w64.dll از همین صفحه دانلود و در محل نصب بازی مپی نمایید .

 

رفع ارور ( d3dcompiler_43.dll )

این ارور زمانی نمایش داده می شود که نرم افزار DirectX شما نسخه قدیمی باشد . برای رفع این مشکل کافیست آخرین نسخه نرم افزار DirectX را از همین صفحه دانلود و نصب نمایید .

 

رفع ارور ( iw6sp64_ship.exe has stopped working )

برای رفع این مشکل نرم افزار Vcredists را از لینک زیر دانلود و نسخه مخصوص سیستم عامل خود را انتخاب و نصب نمایید . سپس تمامی پورت های USB که به سیستم متصل هستند را جدا کرده و دوبار وصل نمایید .

 

رفع ارور ( Failed to initialise D3D11; Error Code 0 )

برای رفع این ارور آخرین نسخه نرم افزار کارت گرافیک خود را نصب نمایید . برای کارت های گرافیک ATI AMD Radeon درایور نسخه ۱۳.۱۱ بتا ۸  ، برای کارت های گرافیک Nvidia Geforce درایور ورژن ۳۳۱.۸۲ whql و برای کارت های گرافیت Intel HD Graphic درایور ورژن ۱۵.۲۸.۱۸.۳۲۲۳ مورد نیاز است که می توانید براحتی آن را پیدا کنید .

 

رفع ارور ( couldnot write file. hard drive is probably full )

برای رفع این مشکل کافیست بر روی فایل کلیک سمت راست ماوس را زده و run as administrator را انتخاب کنید .

اگر با مشکل جدیدی و یا راه حل دیگری برای رفع مشکلات بالا آشنا شدید لطفا آن را در همین پست به اشتراک بگذارید تا مشکلات بازی سریعتر برطرف بشه

 


 

 

دانلود

 

دانلود با لینک مستقیم:

 

  • رمز : www.download.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1338
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 523
  • بازدید ماه : 3,925
  • بازدید سال : 30,819
  • بازدید کلی : 307,411