loading...
بازی های روز دنیا | دانلود بازی | اخبار بازی | ترینر و تریلر | کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 459 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Resident Evil 4 برای کامپیوتر

دانلود بازی رزیدنت اویل ۴ نسخه کم حجم

 

بازی Resident Evil 4 یک بازی اکشن در ژانر ترسناک است که نسخه های زیادی از ان به دلیل محبوبیتش ساخته شده است. سری بازی Resident Evil از اولین بازیهای ترساکی بودند که وارد دنیای بازی های رایانه ای شدند و توانستند با داستانی قوی و گیم پلی و گرافیکی منحصر به فرد به یکی از بهترین ها در سبک خود مبدل شوند . امروز تصمیم گرفتیم نسخه چهارم بازی رزیدنت اویل را یعنی بازی Resident Evil 4 برای دانلود قرار دهیم که اولین نسخه از این بازی بر روی PS2 بود و از لحاظ گرافیکی بسیار بهتر از نسخه های قبل شده بود .

علی بازدید : 402 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Resident Evil 5 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Resident Evil 5 برای کامپیوتر

 

بازی Resident Evil 5 عنوان نسخه پنجم بازی رزیدنت اویل و یکی از موفق ترین نسخه های این سری می باشد.  سری بازی های Resident Evil از محبوبترین بازیهای ترسناک و اکشن است که تاکنون ۶ نسخه اصلی و چند نسخه فرعی از آن برای پلتفرمهای مختلف از سوی کمپانی کپکام روانه بازار شده که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد . در بازی Resident Evil 5 داستان منطقه ای در غرب آفریقا روایت می شود که ویروس عجیب و خطرناکی در آنجا گزارش شده و کریس ردفیلد از سوی دولت آمریکا برای رسیدگی و بررسی وضعیت به منطقه اعزام می شود اما پس از مدتی گشت و گذار با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو میشود که جان او را به خطر می اندازد .

علی بازدید : 287 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Zombie Driver برای PC

 

دانلود بازی Zombie Driver برای PC

 

بازی Zombie Driver یکی از بازی های اکشن زامبی کشی به همراه اتومبیلرانی است که با نوآوری فراوان روانه بازار شده و از جذابیت زیادی برخوردار است . در  بازی Zombie Driver همانطور که از نام آن پیداست باید در یک شهر پر از زامبی ماشین سواری کنید و با ماشینی که در اختیار دارید زامبیها را به بدترین شکل ممکن نابود نمایید . ماشینهای سنگین و نیمه سنگین متنوعی در  بازی Zombie Driver وجود دارند که با پیشروی در بازی میتوانید به آنها دسترسی پیدا نمایید .

علی بازدید : 317 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct برای PC

 

دانلود بازی The Walking Dead Survival Instinct برای PC

نسخه کم حجم Black Box |

 

The Walking Dead Survival Instinct یک بازی جدید در سبک اکشن و ترسناک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Activision ساخته و توسط شرکت Terminal Reality برای سه  پلتفرم XBOX 360 / PC / PS3 عرضه شده است . داستان بازی کاملا مربوط به داستان سریال The Walking Dead است و چند ماه قبل از اینکه ماجراهای سریال آغاز شود، رخ می دهد. در بازی The Walking Dead Survival Instinct شما درنقش مرد شجاع و جسوری به اسم دریل هستید که همراه برادر خود مریل در دنیایی بی رحم که اکثریت انسان های آن تبدیل به مردگان متحرکی شده اند که موجود زنده را می خورند و هیچ حسی ندارند و سعی در زنده ماندن دارند و… .

علی بازدید : 371 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای PC

 

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای کامپیوتر

| دانلود بازی +  به همراه تمام قسمت های بازی  All Episodes |

 

The Walking Dead 400 Days یک بازی جدید در سبک اکشن و ترسناک است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Telltale Games ساخته و برای  پلتفرم  PC / PS3 / XBOX360 / PSVITA / IOS عرضه شده است .داستان بازی The Walking Dead 400 Days در مورد ۴۰۰ روز اول شیوع بیماری است . بازی روایت کارهایی است که هر کدام از این پنج شخصیت در روزهای متفاوت بعد از شیوع بیماری انجام داده اند ، اما اصلی ترین چیزی که در بازی مهم است رسیدن این شخصیت ها به هم می باشد . داستان هر کدام از این پنج شخصیت در زمان کوتاهی گفته می شود و گیمر باید با اعمال و انتخاب های خودش را متناسب با روش یا کاری که دوست دارد انجام دهد .

علی بازدید : 292 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Nation Red برای PC

 

دانلود بازی Nation Red برای کامپیوتر

 

Nation Red یک بازی جدید در سبک اکشن و زامبی کشی است که در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی مبتنی بر تیراندازی فوق العاده سریع میباشد که تجربه بسیار خوبی را برایتان ارائه می دهد. بازی Nation Red طی جنگ سه ماهه و همه جانبه رخ می دهد. مبارزه همزمان با چندین نفر از جمله انسان های جهش یافته, زامبی ها و فرماندهان مختلف هیجان خاصی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. گیم پلی خونین بازی مبارزه در سنگر های مختلف را به طور حیرت انگیزی جذاب کرده است.

زامبی های پراکنده شده در سمت جنوبی شهر طغیان کرده و از ابزار و سلاح های استفاده می کنند و تا زمانی که بتوانید انها را مجبور به عقب نشینی به صحرا کنید آنها هجوم می آورند. در این بازی شما می توانید از انواع مختلف سلاح و مهمات گرم و سرد استفاده کنید و طی ۱۸ مرحله مختلف بر قابلیت های خود بیافزایید. هم اکنون می توانید بازی Nation Red را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

علی بازدید : 515 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)
دانلود S.T.A.L.K.E.R مجموعه بازی های استالکر برای کامپیوتر

در سال 1986 یکی از بدترین حوادث اتمی جهان روی داد که به حادثه چرنوبیل شهرت یافت. در این اتفاق یکی از راکتورهای سایت اتمی چرنوبیل منفجر شد و باعث پخش شدن مواد اتمی و رادیواکتیویته گردید. این منطقه با گذشت سالیان هنوز خطرناک و غیرقابل سکونت است. بر اساس همین اتفاق ، مجموعه بازی ها استالکر S.T.A.L.K.E.R. توسط یک شرکت اوکراینی ساخته شد.

علی بازدید : 616 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)
دانلود بازی رایگان 4 بازمانده Left 4 Dead 2

یکی از سریع ترین بازی های ژانر اول شخص در انتظار شماست . بازی کامپیوتر Left 4 Dead 2 چهار بازمانده 2 یکی از سری بازی های سبک اکشن , ترسناک و ماجرایی است که توسط Valve طراحی و ساخته شد و در نوامبر سال 2009 برای پلتفرم های PC و XBox360 وارد بازار گردید . گیم پلی بازی بسیار سریع و دیدنی و روان است و با اینکه بازی از زامبی های فراوان پر شده ولی آن ها سرعت بسیار بالایی برای حمله به شما بر خوردار هستند . دیگر از حالت نیمه مرده خبری نیست با تمام سرعت

علی بازدید : 257 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

بازی استثنایی و سراسر هیجان اهریمن ساکن ۵ | Resident Evil 5+ کم حجم شده+ تست شده

 

 

اهریمن ساکن 5 | Resident Evil 5

 

توضیحات بازی : رزیدنت ایول ۵ (به ژاپنی: バイオハザード۵ Baiohazādo Faibu، به انگلیسی: Resident Evil ۵)‏ نسخه پنجم از بازی رزیدنت ایول در آفریقا اتفاق می‌افتد. یک ویروس ناشناخته باعث دیوانگی مردم شده. این مردم به افراد خاصی حمله می‌کنند. شخصیت اول بازی یعنی کریس ردفیلد از شماره اول رزیدنت ایول است. در بازی رزیدنت ایول ۵ بازیباز در نقش کریس ردفیلد (که در رزیدنت ایول ۱ و رزیدنت ایول کد: ورونیکا حضور داشت) با دختری به نام شوا آلومار که کریس را همراهی می‌کند، بازی می‌کند. گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به شمارهٔ چهارم دارد؛ ولی از نظر بصری (مخصوصا نورپردازی) تحول بزرگی در این بازی بوجود آمده‌است. یکی از تغییرات جالب بازی، خیالاتی شدن شخصیت بازی‌است.در ۱ ژوئن ۲۰۰۹ رزیدنت ایول ۵ توانست ۵ میلیون نسخه از زمان عرضه به فروش برساند، و پرفروشترین بازی در سری رزیدنت ایول شود.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1338
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 320
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 473
  • بازدید ماه : 3,875
  • بازدید سال : 30,769
  • بازدید کلی : 307,361