loading...
بازی های روز دنیا | دانلود بازی | اخبار بازی | ترینر و تریلر | کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 246 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)


Need for Speed: Hot Pursuit بار دیگر هیجان تعقیب و گریزهای نفس گیر پلیسی را به سری بازی های نیاز به سرعت که بدون شک خواسته اکثر طرفداران این عنوان می باشد، باز می گرداند! نسخه جدید سری بازیهای NFS در Hot Pursuit تصمیم دارد به ریشه های خود یعنی همان تعقیب و گریزهای مهیج ومسابقاتی با سرعت دیوانه وار اما این بار با جدیدترین و پیشرفته ترین اتومبیل های دنیا باز گردد و البته این وظیفه استودیویبازی سازی Criterion Games سازنده عنوان زیبا و بیادماندنی Burnout Paradise می باشد که این هدف را محقق نماید و قرار است نسخه نهایی بازی در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ برروی تمامی پلتفرم ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر گردد.

علی بازدید : 278 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم و مهیج رالی گوسفندها Champion Sheep Rally برای PC

 

 

امروز برای شما دوستان عزیز بازی کم حجم ، خنده دار ، مهیج و فوق العاده اعتیادآور رالی گوسفندها Champion Sheep Rally برای کامپیوتر رو آماده دانلود کردم. در این بازی گوسفندان به مسابقه می پردازند. این بازی همان طور که از نامش پیداست نوعی لیگ قهرمانان برای گوسفندان است که در یک مسابقه سرعت و عبور از موانع و جمع کردن امتیازها با هم به مسابقه و رقابتی هیجان آور می پردازند.

البته این گوسفندان تجهیزات زیادی برای برنده شدن در بازی دارند و کارهای خنده داری نیز انجام می دهند که در جذابیت بازی بسیار مؤثر واقع می شود. نژاد گوسفند خود را انتخاب کنید و برای پیروز شدن تلاش کنید. این گوسفندهای پر سرو صدا برای برنده شدن همه کاری انجام می دهند و البته راه های مخفی، بمب گذاری و پرش را هم به خوبی بلد هستند.

حرکت در مسیر ها و جاده های زیبا با موانع سخت و دشوار از ویژگی های این بازی محسوب می شود .در این بازی سرعت عمل و هم چنین دقت بسیار بالایی نیاز است تا هم از دیگر گوسفندان پیشی گرفته و هم با دقت بالا جوایز موجود در مسیر مسابقه را دریافت کرد. البته با همان سرعت عمل بالا نیز باید از موانع موجود در مسیر عبور کرد. شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

علی بازدید : 307 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2 Pc Game

| بازی جنون سرعت: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed MostWanted 2 با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

جنون سرعت: تحت تعقیب 2 | Need For Speed MostWanted 2

 

توضیحات بازی: Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.
ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.
یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

علی بازدید : 272 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

جنون سرعت: فرار -  Need For Speed The Run PC Game

| دانلود بازی جنون سرعت: فرار – Need For Speed The Run برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی NFS The Run با لینک مستقیم ##

 

جنون سرعت: فرار   Need For Speed The Run

 

توضیحات بازی: داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم.

در این نسخه پلیس ها نیز حضور خواهند داشت ولی کمی متفاوت تر از همیشه. آن ها به صورت گسترده در تمام نقاط ایالت حضور دارند که بیشترشان برای بازیباز مزاحمت ایجاد می کنند. یکی از مسائل عجیب تر که قبلاً نظیرش را مشاهده نکردیم قابلیت Takedown کردن اتومبیل بازیباز به وسیله هلیکوپتر های پلیس می باشد! وقتی اتومبیل شما در سیستم GPS آن ها ظاهر شود، سریعاً شما را پیدا نموده و از فاصله ای نه چندان دور شروع به تیر اندازی می کنند. تنها از یک راه می توان آن ها را گمراه کرد و آن هم رفتن به درون تونل ها و جاده های فرعی می باشد. یکی دیگر از جزئیات جدید این بازی، سیستم درگیری با پلیس ها می باشد. اگر شما در نسخه های قبلی توسط پلیس متوقف می شدید، دیگر راهی برای فرار نبود اما در این نسخه اگر پلیس اتومبیل شما را متوقف سازد شما می توانید با درگیر شدن با پلیس ها از دست آن ها فرار کنید. علاوه بر آن می توان در همین حین اتومبیل پلیس را سرقت نمود و با سرعت هرچه تمام تر از آن منطقه دور شد.

بخش چند نفره بازی همانند نسخه قبلی خواهد بود. شایان ذکر است که تمامی مپ های این بخش در قسمت تک نفره نیز وجود دارند. بیشتر امکانات بخش Autolog پیشرفته تر شده اند. برای مثال قابلیتی جدید در این بخش وجود دارد که امتیاز ها و پیشرفت های شما را به صورت لحظه ای نمایش می دهد.

علی بازدید : 204 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

مسابقات جهانی رالی ۴ – WRC 4 PC Game

| دانلود بازی مسابقات جهانی رالی ۴ – WRC 4 برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BLACKBOX بازی WRC 4 با لینک مستقیم ##

مسابقات جهانی رالی 4   WRC 4

 

توضیحات بازی: از بین بازی های رالی WRC FIA World Rally Championship یکی از عنوانی است که نسبت به بازی های هم سبک مانند Grid و Dirt در سطح پایین تری قرار دارد . اما همیشه طرفداران خاص خود را دارد و جذابیت های منحصر به فرد هم از ویژگی WRC است. نسخه جدید بازی یعنی WRC 4 که به تازگی توسط کمپانی Milestone S.r.l برای کنسول XBOX360 منتشر شده است. این بازی جذاب و مهیج از ماشین های واقعی که در مسابقات وجود دارند استفاده می کند و دقیقا زمان بندی اتفاق افتادن وقایع ، همان زمان هایی می باشد که امسال در واقعیت اتفاق افتاده است. تجربه ای ترسناک و دراماتیک را هنگامی که در پشت سیستم خود ترمز دستی را می کشید احساس می کنید.
صدا گذاری بازی بسیار عالی هست به طوری که وقتی گیمر وارد دنیای رالی و مسابقات بازی می شود صدای عبور و سرعت ماشین بر او تاثیر خواهد گذاشت و ما صدای بازی را به صورتی کاملا طبیعی طراحی کرده ایم. همچنین این نسخه از بازی پیشرفت های خوبی از نظر گرافیک و نورپردازی کرده است برای مثال آب و هوای بازی و محیط اطراف ماشین ها کاملا افکت گذاری شده به همراه گیم پلی ۳D البته فقط در بعضی از بخش ها این ویژگی وجود دارد

 

علی بازدید : 273 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

جنون سرعت: رقبا – Need For Speed Rivals PC Game

| دانلود بازی جنون سرعت: رقبا – Need For Speed Rivals برای کامپیوتر |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BLACK BOX بازی Need For Speed Rivals با لینک مستقیم ##

جنون سرعت: رقبا   Need For Speed Rivals

توضیحات بازی: سمت و سوی بازی NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.
Need for Speed: Rivals عنوانی است که از مکانیک‌های نسخه‌های گذشته به شیوه‌ای جدیدتر و هیجان انگیزتر استفاده می‌کند. بازی بسیار زنده است و گرافیک خارق العاده‌ و رنگ‌های طبیعی آن، حس زنده بودن و نشاط بازی را دوچندان می‌کند. به نظر می‌رسد بالاخره EA  به فرمول مناسبی دست پیدا کرده است و می‌تواند سری NFS را نجات دهد.

 

علی بازدید : 241 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

بازی نید فور اسپید: تحت تعقیب ۲ | Need For Speed: Hot Pursuit 2 + کم حجم شده+ کرک شده+تست شده

بازی جنون سرعت: تعقیب شدید 2 | Need For Speed: Hot Pursuit 2

 

توضیحات بازی: جنون سرعت: تعقیب شدید، (به انگلیسی: Need for Speed: Hot Pursuit 2) یا به اختصار NFS6 یا NFS: HP2 یا Hot Pursuit 2، یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت الکترونیک آرتز است. این بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۰۲ عرضه شده و سازنده آن ای‌ای بلک باکس است. در بازی Hot Pursuit 2 شما مسابقات هیجانی به همراه تعقیب و گریز پلیسی در جاده‌های بسیار زیبا را تجربه میکنید و اینکه در بعضی از مسابقات به شما اجازه داده می‌شود که با ماشین پلیس به دنبال مسابقه دهنده‌ها بیفتید. اگر عاشق سرعت و هیجان هستید بازی Hot Pursuit 2 که یکی از نسخه های بازی پرطرفدار Need For Speed است را از دست ندهید.

علی بازدید : 303 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

مسابقات خیابانی | LA Street Racing

 

توضیحات بازی : مسابقات اتوموبیلرانی LA Street Racing یک مسابقه ی رانندگی آن هم در شب های خیابان های لوس آنجلس. بازی اتومبیل رانی پرهیجانی که با قرار دادن ۱۰ ماشین سواری زیبا و قدرتمند و در اختیار علاقمندان به بازی های اتومبیل رانی مسابقاتی، آن ها را برای هیجانی جدید آماده می سازد .بازیکنان می توان خودرو های خود را در جریان مسابقه تعمیر کنند یا به کل ارتقا قدرت دهند . شبیه سازی خود خیابانهای لوس آنجلس و خودرو ها در این بازی اتومبیل رانی از ویژگی های خوب آن است .

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1338
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 320
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 513
  • بازدید ماه : 3,915
  • بازدید سال : 30,809
  • بازدید کلی : 307,401