loading...
بازی های روز دنیا | دانلود بازی | اخبار بازی | ترینر و تریلر | کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 226 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم FromPulse برای PC

 

دانلود بازی کم حجم FromPulse برای کامپیوتر

 

FromPulse یک بازی جدید در سبک اکشن پلتفرمر است که در سال ۲۰۱۳ توسط Pixel Molotov ساخته و برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . سیاره زمین در خطر است و همه موجودات در حال نابودی هستند. حالا شما در نقش جوانی به نام Vegah بازی میکنید که برای نجات دادن مردم به وسیله ی سفر در زمان به زمین باز گشته است و باید شما او را در این امر خطیر کمک کنید.

 

علی بازدید : 276 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Ring Runner Flight Of The Sages برای PC

 

دانلود بازی Ring Runner Flight Of The Sages برای کامپیوتر

Ring Runner یک بازی کم حجم جدید در سبک اکشن ۲ بعدی است که در سال ۲۰۱۳  برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . Ring Runner را میتوان یک بازی اعتیاد آور کم حجم دانست که شما را به حال و هوای بازی های ۲ بعدی و ساده ی کنسول های قدیمی همچون نینتندو و سگا می برد . شما در این بازی ناخواسته وارد جنگی میشوید که در آن تنها باید رو به جلو حرکت کنید و راه بازگشتی ندارید . سعی کنید با استفاده از آپشن های که در هر مرحله به شما داده میشود ، خود را قویتر کرده تا با دشمنانتان مبارزه ای جانانه داشته باشید .

علی بازدید : 215 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.5.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر


Angry Birds Star Wars 1.5.0  نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

علی بازدید : 285 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی کم حجم Tiny Thief برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Tiny Thief برای کامپیوتر

 شاهکاری دیگر از شرکت Rovio

 

 Tiny Thief یک بازی جدید در سبک ماجرایی و فکری Point And click است که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی  Tiny Thief را میتوان زیباترین و جذاب ترین بازی کم حجم سال برای PC دانست که گیم پلی متفاوت آن ، فوق العاده اعتیاد آور طراحی شده است . داستان بازی روایت گر دزد کوچک ! و دوست داشتنی است که در دنیا ی فساد و بی عدالتی می خواهد زندگی خود را بگذراند و شما باید به او برای رسید به اهداف شومش ! کمک کنید . بازی  Tiny Thief از آن جمله بازی های است که نمونه ی آن را باید در میان شاهکار های بازی سازی جستجو کرد . چرا که سبک فانتزی و فضا سازی های زیبای آن شما را محو خود خواهد کرد .

علی بازدید : 258 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

Glyph دانلود بازی کم حجم و فکری Glyph

Glyph عنوان بازی فکری و جالبی بوده که در آن باید سعی کنید تا با حل معماهای متعدد که با آن روبرو می شوید دنیا را از نابودی نجات دهید. در این بازی شما با مراحل بسیار زیادی برخورد می کنید که در هر کدام راز و معما جدیدی را باید حل کنید و در این مراحل می توانید از ویژگی های خاصی مانند تبدیل تعدادی از الماس ها به رنگ مورد نظر خود یا از نمادهای باستانی و سایر ویژگی هایی که در مسیر بازی Glyph با آن و طریقه استفاده از آن آشنا خواهید شد استفاده کنیدعلاوه بر این تمام قدرت های شما مثل قدرت تغییر رنگ اجسام به رنگ مورد نظر قویتر شده به طوری که شما می توانید اجسام بیشتری را به رنگ مورد نظر خود در آورید. از دیگر ویژگی هایی که در بازی به دست خواهید اورد قدرت منظم کردن اشیا است.

علی بازدید : 634 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

%20%281%29 دانلود بازی قورباغه ماجراجو Frogger Beyond

 

توضیحات: بازی قورباغه ماجراجو Frogger Beyond یک بازی بسیار جذاب می باشد که دارای گرافیک بسیار خوب نسبت به حجم کم می باشد و از محیطی بسیار شاداب و جذاب برخوردار است . همچنین از دیگر نقاط قوت در این بازی صداگذاری بسیار خوب است . در این بازی شما قورباغه ای را هدایت می کنید که از گروهش عقب افتاده و گم شده اسن .شما می بایست به او کمک کنید تا با گذراندن موانع بسیار پر فراز و نشیب و خطرناک عبور کرده و با کسب امتیاز به مراحل بعدی راه پیدا کنید و به گروه قورباغه ها برسید. امیدواریم از بازی قورباغه ماجراجو Frogger Beyond لذت کافی ببرید….

علی بازدید : 468 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 نسخه کم حجم بازی سربازان کوچک Tiny Troopers

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

 

دانلود نسخه کم حجم بازی سربازان کوچک Tiny Troopers برای کامپیوتر

 

دانلود نسخه کم حجم بازی سربازان کوچک Tiny Troopers برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Tiny Troopers یک بازی اکشن و استراتژیک می باشد که چندی پیش برای iOS منتشر شد و هم اکنون نسخه‌ی PC آن نیز منتشر شده است . در این بازی شما می بایست فرماندهی گروهی از سربازهای کوچک را برعهده بگیرید و با تمام توان خود برای پیروزی مبارزه کنید . ۳۰ ماموریت مرگبار با اهداف متنوع در انتظار شما هستند که با گرفتن گروگان و یا نابود سازی ژنرال های دشمن ، می توانید سریعتر به پیروزی برسید . این بازی پس از ارائه نسخه PC خود به شدت محبوب شده و توانسته به خواسته های طرفداران بازی های استراتژیک و اکشن جواب مثبت دهد.

علی بازدید : 273 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

بازی پرطرفدار استراتژیک وارکرفت ۳ | Warcraft 3+ کم حجم شده+ تست شده

 

وارکرفت 3 | Warcraft 3

 

توضیحات بازی : بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار ۳ Warcraft، در سال ۱۹۹۵ برای اولین بار و از سوی کمپانی Blizzard Entertainment برای PC منتشر شد. این بازی استراتژیک در هر دوره ای که با نسخه ای جدید منتشر شد توانست بسیار پرطرفدار جلوه کرده و نظر منتقدان و هواداران بازی های کاوپیوتری را به خود جلب کند. دومین نسخه از این بازی بسیار زیبا نیز در سال ۱۹۹۶ عرضه شد و به رتبه پرفروش ترین بازی سال دست یافت. با عرضه نسخه سوم Warcraft در سال ۲۰۰۲ بار دیگر انقلابی در عرصه بازی های استراتژیک رخ داد و این بازی به عنوان مرکز توجه تمامی علاقه مندان به بازی های استراتژیک کامپیوتری قرار گرفت. Warcraft III نام نسخه ای پرطرفدار و محبوب از Warcraft می باشد که اکثر طرفداران این گونه بازی ها با آن آشنایی کامل دارند و از مطرح ترین بازی های گیم نت و تحت شبکه در ایران و کشورهای دیگر محسوب نمود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1338
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 320
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 505
  • بازدید ماه : 3,907
  • بازدید سال : 30,801
  • بازدید کلی : 307,393