loading...
بازی های روز دنیا | دانلود بازی | اخبار بازی | ترینر و تریلر | کد تقلب
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 402 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Resident Evil 5 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Resident Evil 5 برای کامپیوتر

 

بازی Resident Evil 5 عنوان نسخه پنجم بازی رزیدنت اویل و یکی از موفق ترین نسخه های این سری می باشد.  سری بازی های Resident Evil از محبوبترین بازیهای ترسناک و اکشن است که تاکنون ۶ نسخه اصلی و چند نسخه فرعی از آن برای پلتفرمهای مختلف از سوی کمپانی کپکام روانه بازار شده که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد . در بازی Resident Evil 5 داستان منطقه ای در غرب آفریقا روایت می شود که ویروس عجیب و خطرناکی در آنجا گزارش شده و کریس ردفیلد از سوی دولت آمریکا برای رسیدگی و بررسی وضعیت به منطقه اعزام می شود اما پس از مدتی گشت و گذار با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو میشود که جان او را به خطر می اندازد .

علی بازدید : 220 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Prince of Persia 2 warrior within برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Prince of Persia 2 warrior within برای کامپیوتر

 

بازی Prince of Persia 2 warrior within نسخه دوم بازی Prince of Persia یا شاهزاده ایرانی از محبوبترین سری بازیهای اکشن است که تاکنون ۵ نسخه مختلف از آن برای کامپیوتر روانه بازار شده است . امروز تصمیم گرفتیم نسخه دوم این بازی را که در سال ۲۰۰۲ با نام بازی Prince of Persia 2 warrior within روانه بازار شد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و امتیازهای بسیار خوبی از سایتهای منتقد بازی دریافت کرد را با لینک مستقیم برای دانلود قرار دهیم . داستان بازی Prince of Persia 2 warrior within چند سال پس از نسخه اول بازی پیگیری میشود . جایی که پرنس به سرزمین مادری خود بابل بازگشته اما به علت اتفاقتی که در نسخه اول افتاده در آنجا تحت تعقیب موجدی هیولا با نام داهاکا قرار میگیرد که مامور زمان است و به دنبال کشتن شاهزاده است .

علی بازدید : 226 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کم حجم FromPulse برای PC

 

دانلود بازی کم حجم FromPulse برای کامپیوتر

 

FromPulse یک بازی جدید در سبک اکشن پلتفرمر است که در سال ۲۰۱۳ توسط Pixel Molotov ساخته و برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . سیاره زمین در خطر است و همه موجودات در حال نابودی هستند. حالا شما در نقش جوانی به نام Vegah بازی میکنید که برای نجات دادن مردم به وسیله ی سفر در زمان به زمین باز گشته است و باید شما او را در این امر خطیر کمک کنید.

 

علی بازدید : 295 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Moorhuhn Tiger and Chicken برای PC

 

دانلود بازی Moorhuhn Tiger and Chicken برای کامپیوتر

دانلود بازی جوجه دیوانه ۲۰۱۳

 

Moorhuhn Tiger and Chicken یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۳ برای  پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . مطمئنا همگی با سری بازی Chicken آشنایی داریم و حداقل یک نسخه از ان را بازی کرده ایم. نسخه های قبلی این بازی از گرافیک پایین و به صورت دو بعدی بود و به هر حال یک بازی جذاب بود ولی در نسخه Moorhuhn Tiger and Chicken همه چیز به کلی تغییر کرده است و بازی از گرافیک سه بعدی عالی برخوردار است که میتواند بازی باز را مبهوت خود کند. در این نسخه دیگر شما با یک جوجه دیوانه سرو کار ندارید بلکه این جوجه برای پیدا کردن گنج روانی شده است.

همچنین در بازی Moorhuhn Tiger and Chicken دیگر سلاح های قدیمی کاربرد آنچنانی که در نسخه های قبلی داشته بودند ندارد و بخاطر همین این جوجه دوست داشتی بازی ما به یادگیری فنون رزمی چینی مانند تایچی و کنگ فو و کاراته روی آورده و علاوه بر استفاده از انواع لوازم رزمی مانند لانچیکو و شمشیر از فنون رزمی در بازی استفاده خواهد کرد تا هم بر هیجان بیفزاید و هم راحت تر دشمنان را از بین ببرد. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های جوجه دیوانه هستید هم اکنون میتوانید بازی Moorhuhn Tiger and Chicken را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

علی بازدید : 252 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی How To Survive برای PC

 

دانلود بازی How To Survive برای کامپیوتر

 

How To Survive یک بازی جدید در سبک اکشن ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط استودیو EKO Software ساخته و توسط کمپانی قدرتمند ۵۰۵Games برای پلتفرم های PC / PS3 / XBOX 360عرضه شده است . داستان بازی How To Survive درباره ی جزیره ای پر از زامبی است و سوال این است که اول برای بقا و زنده ماندن دست به چکاری میزنید؟ اول میروید سلاح جمع آوری میکنید؟ یا اینکه میروید جزیره را اکتشاف میکند تا ببینید قضیه از چه قراره؟ یا از همه مهمتر به دنبال غذا میروید؟ این سوال هایی است که شما باید در بازی به آن ها پاسخ دهید.

علی بازدید : 195 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC

 

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای کامپیوتر

| نسخه کم حجم BlackBox |

 

Batman Arkham Origins نسخه جدید بازی بتمن است که در سال ۲۰۱۳ توسط دو کمپانی بزرگ Warner Bros. Interactive Entertainment ساخته و توسط کمپانی های WB Games Montreal , Splash Damage برای پلتفرم های Wii U / PC /PS3 / XBOX 360 عرضه شده است. بعد موفقیت نسخه اول بازی Batman Arkham Asylum در سال ۲۰۰۶ سازندگان بازی نسخه Batman Arkham City را در سال ۲۰۱۱ منتشر کردند و وقتی که این نسخه در دل بازی ها جا گرفت و طرفداران زیادی پیدا کرد سازندگان بازی تصمص گرفتن تا برای ذضایت بیشتر گیمرها نسخه سوم از سری بازی های بتمن ارکهام ( بتمن آرخام ) یعنی Batman Arkham Origins را منتشر کنند تا گیمر ها لذت یک بازی اکشن با سختی های زیاد و گیم پلی عالی و گرافیک فوق العاده را تجربه کنند.

علی بازدید : 281 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی The Novelist برای PC

 

دانلود بازی The Novelist برای کامپیوتر

 

The Novelist یک بازی جدید در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . رمان نویسی قصد دارد مهمترین کتاب کاری خود را تا پایان تابستان تمام کرده و آن را ارسال کند, اما در این میان باید وظایف پدری و همسری خود را نیز به درسی به انجام رساند. اما در این میان غافل از همه جا متوجه میشوند که خانه شان محل رفت و امد اشباح شده و به طور مرموزی کنترل خانه را در دست گرفته اند. شما نیز در بازی The Novelist در نقش پدر خانواده به جستجو و کاوش در خانه برای سردرآرودن از رموز اشباح داخل خانه و کمک به اعضای خانواده را برعهده خواهید داشت. باید دید که آیا توانایی بازگرداندن حالت عادی را به خانه و گرفتن تصمیمات سرنوشت ساز را برای تامین امنیت خانه را را خواهید داشت؟!.

سبک بازی به صورتی است که به ترتیب که در حالت های مختلف قرار میگیرید سوالاتی از شما برای اقدام پرسیده شده و شما با انتخاب عمل به صورت متوالی در بازی پیشروی خواهید کرد و باید واکنش های متفاوت و بموفعی را در قبال همسر و فرزند را به عنوان رمان نویس مشهور از خورد نشان دهید.هم اکنون می توانید بازی The Novelist را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

علی بازدید : 215 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.5.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر


Angry Birds Star Wars 1.5.0  نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

علی بازدید : 634 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

%20%281%29 دانلود بازی قورباغه ماجراجو Frogger Beyond

 

توضیحات: بازی قورباغه ماجراجو Frogger Beyond یک بازی بسیار جذاب می باشد که دارای گرافیک بسیار خوب نسبت به حجم کم می باشد و از محیطی بسیار شاداب و جذاب برخوردار است . همچنین از دیگر نقاط قوت در این بازی صداگذاری بسیار خوب است . در این بازی شما قورباغه ای را هدایت می کنید که از گروهش عقب افتاده و گم شده اسن .شما می بایست به او کمک کنید تا با گذراندن موانع بسیار پر فراز و نشیب و خطرناک عبور کرده و با کسب امتیاز به مراحل بعدی راه پیدا کنید و به گروه قورباغه ها برسید. امیدواریم از بازی قورباغه ماجراجو Frogger Beyond لذت کافی ببرید….

علی بازدید : 204 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

 بازی اکشن A Valley Without Wind 

دانلود رایگان بازی اکشن A Valley Without Wind برای کامپیوتر PC

 

دانلود رایگان بازی اکشن A Valley Without Wind برای کامپیوتر PC

بازی A Valley Without Wind یک بازی اکشن و دو بعدی همراه با مبارزه های تاکتیکی و برنامه ریزی های استراتژیک است . یک بازی ماجراجویی که به بازیکنان اجازه می دهد که رهبری جهان پهناوری که خود ایجاد نموده اند را به عهده بگیرند و در آن به گشت و گزار بپردازند. شما می توانید برای حل مشکلات و از میان برداشتن موانع در مسیر خود از راهنمایی های مفید و چک لیست ها برای هدایت سفرتان استفاده کنید…

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 280
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1338
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 123
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 320
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 440
  • بازدید ماه : 3,842
  • بازدید سال : 30,736
  • بازدید کلی : 307,328